| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Anna Band member
|
Posted: Sun Mar 23, 2008 4:55 am Post subject: |
|
|
Ylihuomenna on sitten lähtö Lontooseen
Ilmat eivät todennäköisesti suosi, mutta sillä ei ole väliä, koska näen keikan, jota olen metsästänyt vähän aikaa.
Pain & Nightwish.
Olen ollut aina väärässä maassa väärään aikaan. Lopulta päätin matkustaa Lontooseen. Siellä pääsee näkemään nuo bändit klubilla, mikä on tietysti aina plussaa. Koska Pain on kaikkien aikojen lempibändini, en meinaa pysyä nahoissani Ja onhan tuo "uuden" Nightwishin show mielenkiintoista nähdä.
Eturivi paikka millä tahansa kustannuksella  _________________ Minä olen tyttö, joka osaa vierittää ukonilmoja vuorilta ja viskellä salamoita. |
|
| Back to top |
|
 |
Anna Band member
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 12:49 pm Post subject: |
|
|
Terveiset Lontoosta.
Ehjänä pääsin takaisin kotiin. Tosin kahden viikon pääsiäisloma, jonka piti loppua eilen, taitaa jatkua sairaslomalla vielä tämän viikon.
Ennen Lontoon matkaa harjoittelin niin tunnollisesti, että ehkä voin hyvällä omalla tunnolla vain maata sängyssä kuumeisena.
Lontoon reissu oli onnistunut. Matkalla mukana oli Suomesta lentänyt Jaana. Evilion oli siis vahvasti edustettuna. Kokonaisuudessaan Lontoo on mielenkiintoinen paikka, eikä kamalan kallis, jos tietää, mitä on tekemässä.
Totuus on kuitenkin se, että jo tuon keikan takia kannatti lähteä. Molemmat bändit vetivät todella energisesti. Nyt vasta alkaa niskani palautua Jonottaessa tilanne näytti pahalta, mutta saimme ihmeen kaupalla toisen rivin paikat.
Pain on aina loistava. Peter on kuningas!
NW taas tuntui ensimmäistä kertaa kokonaiselta bändiltä. Heillä oli hauskaa lavalla. En puutu keskusteluun Anetten taidoista laulajana, mutta täytyy sanoa, että lavaesiintymisen perusteella ei tullut Tarjaa ikävä.
Nyt palaan petiin. Bis bald! _________________ Minä olen tyttö, joka osaa vierittää ukonilmoja vuorilta ja viskellä salamoita. |
|
| Back to top |
|
 |
Anna Band member
|
Posted: Fri Apr 04, 2008 8:34 pm Post subject: |
|
|
Voi luoja, aivan kamalaa, miksi joku haluaa dubata elokuvia?!?
Sain kolme vapaalippua elokuviin syksyllä. Ongelmana oli se, että kyseinen teatteri näyttää kaikki elokuvat dubattuna. Tänään uskaltauduin.
Ajattelin, etten ikinä vajoaisi näin alas. Elokuvien raiskaamista tuollainen...
Tavoitteenani oli kuitenkin myös ymmärtää jotakin. Näistä syistä valitsin keskinkertaisen ja yksinkertaisen elokuvan: Jumper.
Ihan kamalaahan se on. Ei voi muuta sanoa. Ymmärsin kyllä kaiken hyvin, mutta häiritseehän se keskittymistä, kun periamerikkalaiset ihmiset periamerikkalaisessa ympäristössä puhuvat sujuvaa saksaa. En suosittele!!!
Asiasta toiseen...
Eläköön EU ja Eurooppalainen sairaanhoitokortti.
Tänään taas kävin kahdella erikoislääkärillä, röntgenissä ja verikokeessa. Ei maksanut mitään
Huomenna voisi kokeilla laulamista. _________________ Minä olen tyttö, joka osaa vierittää ukonilmoja vuorilta ja viskellä salamoita. |
|
| Back to top |
|
 |
Anna Band member
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 8:49 am Post subject: |
|
|
On mielenkiintoista, kuinka nopeasti aika vierähtää. Enää reilut kaksi kuukautta jäljellä ja olen taas palannut suomalaiseen arkeen. Olenko nauttinut vuodestani? Olenko ottanut irti kaiken mahdollisen?
En edelleenkään kadu päätöstäni lähetä. Itsestään oppii kummasti, kun joutuu keskelle vierasta kulttuuria. Aika nopeasti ihminen kuitenkin sopeutuu ja myös turtuu ympäristöönsä. Välillä olen ottanut oikein asiakseni pysähtyä kauniiden vanhojen rakennusten viereen, joiden ohi kävelen päivittäin. Tampereelta on samanlaisia turha hakea.
Sen jälkeen, kun ostin paluulentoni, olen orjentoitunut kummasti jo kotimatkaan. Alkaa olla jo ikävä järven rannalle kuuntelemaan kuikkia. Yritän jarrutella itseäni. Kyllä Suomessa ehtii sitten olla vaikka loppu elämänsä.
Grazissa on jo täysi kevät. Kahdenkymmenen asteen tienoilla on kieputtu jo pitkään. Onhan se mahtavaa lähteä juoksemaan jo melkein kesäisen luonnon keskelle. Graz on kaunis kesäkaupunki.
Tosin yhtä asiaa en tule kaipaamaan ja se on kaupungin uskomattoman paskainen ilma. Lisänsä tähän ihanuuteen antavat tietysti homeiset talot, jotka ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. En ymmärrä, kuinka kukaan laulaja voi asua tällaisessa kaupungissa.
Nyt olen taas laulukunnossa ja täynnä energiaa toteuttamaan uusia oivalluksi. Huonoksi onnekseni opettajani mursi jalkansa ja on sairaalassa. En tiedä tilanteen vakavuutta tai mitä on tapahtunut. Toivon vain, että rautarouva on pian taas tolpillaan... _________________ Minä olen tyttö, joka osaa vierittää ukonilmoja vuorilta ja viskellä salamoita. |
|
| Back to top |
|
 |
Anna Band member
|
Posted: Thu May 08, 2008 3:01 pm Post subject: |
|
|
Hei vain pitkästä aikaa.
Päivitystä tilanteeseeni. Erinäisistä syistä palaan kotiin kahden viikon päästä. Yhtenä tärkeänä tekijänä on se, että terveydellisistä syistä opettajani ei opeta enää tänä keväänä.
Kaikenlaista olen tässä ehtinyt puuhaamaan, mutta tässä tärkeimmät.
Slovenia. Matkustin ystäväni luokse eli tiedossa oli jotakin muuta kuin tavallinen turistireissu. Vietimme vain muutaman tunnin pääkaupungissa Ljubljanassa ja sitten suuntasimme kohti Skofja Lokaa. Se on uskomattoman kaunis museokaupunki, jossa ystäväni asuu. Jos matkustatte Sloveniaan ja jos vain on mahdollista, vuoratkaa auto ja ajakaa maalle. Yhden päivän vietimme pikkukylässä kukkuloiden syleilyssä syntymäpäivillä. Kuka sanoi, että suomalaiset juovat paljon? No, slovenialaiset juovat enemmän. Joka tapauksessa hyvä musiikki ja hyvät tyypit kruunasivat päivän. Ehdottomasti paras reissu tähän mennessä!
Vappu. Sitä eivät paikalliset osaa juhlia, mutta se ei estänyt suomalaisia juhlimasta Opetimme tietysti kunnon vapputapoja muille vaihto-opiskelijoille. Järjestimme sitsit ja siitä se sitten lähti. Ruoka oli hyvää ja juotavaa uskomattoman paljon. Puolenyön jälkeisistä tapahtumista kuvat ovat hämärähköt. Kuitenkin aamulla totuttuun tapaan lähdimme piknikille. Jostakin syystä muunmaalaiset ystävämme eivät pystyneet samaan. Harjoitus tekee mestarin
Viikon sisällä olen tehnyt kaksi vaellusta. Täällä se on tosiaan hieman helpompaa kuin Suomessa. "Nyppylöitä" riittää vaikka muille jakaa. Sunnuntaina vaelsimme Bärenschützklammin reitin. Korkeutta paikalla on 1209m. Tämä haikki on enemmän nähtävyys kuin fyysisesti raskas, mutta paikka on uskomattoman kaunis. Matka ylös kuljetaan tikapuiden näköisiä siltoja ja portaita pitkin. Nämä portaat kulkevat vesiputousten vierellä ja yllä. Suosittelen.
Keskiviikkona lähdin uudestaan haikkimaan, koska sunnuntai oli niin mahtava. Tällä kertaa "nyppylä" sinänsä oli tavallisempi, mutta reitti huomattavasti vaativampi. Rennfeld kohoaa 1629 metriin ja koko matka ylös on melkein pystysuoraa nousua. Hiki tuli, mutta taaskin oli vaiva sen arvoinen. Täytyy sanoa, etten muista, olenko koskaa lounastanut sellaisissa maisemissa. Näkymä lumihuipuille oli huikaiseva. Itse asiassa Rennfeldilläkin oli vielä hieman lunta. Paluumatka oli mielenkiintoinen. Reitti kulki läpi oikean Itävaltalaisen maaseutumaiseman. Lehmäaitauksia ja peltoja. Tulipa sekin koettua. Metsät olivat kuin satumetsiä. Yksinäinen vaeltaminen on mahtavaa. Saa olla kahdestaan luonnon kanssa ja luontoa havainnoi aivan eri tavalla. Nälkä kasvaa syödessä. Huomenna tai ylihuomenna lähden vielä kerran haikille, enkä huoli ketään mukaan.  _________________ Minä olen tyttö, joka osaa vierittää ukonilmoja vuorilta ja viskellä salamoita. |
|
| Back to top |
|
 |
Anna Band member
|
Posted: Wed May 21, 2008 12:00 pm Post subject: |
|
|
Tämä on viimeinen viesti vieraan maan kamaralta. Ainakin tämän reissun osalta.
Helteet loppuivat ja sadekelit alkoivat, mutta sitä helpompi on lähteä kohti kalseaa koto-Suomea.
En tiedä, mitä sanoa.
Vaikka tuntuu, että vastoinkäymisiä oli matkalla enemmän kuin voittoja, en kadu sitä, että lähdin. Suomi on kuitenkin rakas ja palaan mielelläni kotiin.
Vuoria jään kaipaamaan, en juuri muuta
Kävin vielä valloittamassa perjantaina Kreuzkogelin (1181m). Noita reissuja olisi voinut tehdä vielä.
Se on varmaa, etten vähään aikaan matkusta ulkomaille. Sen verran on tullut reissattua yhden vuoden aikana.
Odotan vain saunaa ja pääsyä mökille. Vaikka Päijänne on takuulla hyytävä, on talviturkki kastettava!
Seuraava uutinen kirjoitetaan Suomesta ja toivottavasti bändiuutisen muodossa. En malta odottaa uuden materiaalin loppuunsaattamista ja äänittämistä!
Hyvästi Itävalta. _________________ Minä olen tyttö, joka osaa vierittää ukonilmoja vuorilta ja viskellä salamoita. |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|